Programa İl Başkan Yardımcısı, Adnan Öztaş, Belediye Meclis Üyesi ve teşkilat mensupları da iştirak etti. Programda merhum Sebahattin Akyol, okunan Kur’an-ı Kerim ve edilen dualarla anıldı.
Program sonrası açıklamada bulunan İl Başkanı Şahin, merhum Sebahattin Akyol’a Allah’tan rahmet dileyerek, “Merhuma Cenab-ı Allah’tan rahmet, ailesine ve yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyoruz. Rabbim mekânını cennet, makamını âli eylesin.” ifadelerini kullandı.
Mevlid programı, yapılan duaların ardından sona erdi.









Yorumlar
Yorum Yap