Yeşilçiftlik Ortaokulu’nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerle yakından ilgilenen Belediye Başkanı Devrim Ölmez, eğitim hayatında disiplinli çalışmanın önemine dikkat çekti. Samimi ortamda gerçekleşen programda öğrencilerin moral ve motivasyonlarının artırılması amaçlandı.
Başkan Ölmez’den Başarı Mesajı
Etkinlik sonrası açıklamada bulunan Başkan Devrim Ölmez, öğrencilerin azmi ve çalışkanlığından duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı: “Yeşilçiftlik Ortaokulunda LGS’ye girecek öğrencilerimizle birlikte ‘Motivasyon Kahvaltısı’ etkinliklerine katılım sağladım. Birbirinden kıymetli çalışkan öğrencilerimize başarılar diliyorum.”
Öğretmen ve Okul Yönetimine Teşekkür
Başkan Ölmez, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen öğretmen ve okul yönetimine de teşekkür etti. Açıklamasında şu sözlere yer verdi: “Kıymetli Öğretmenimiz Ali Karakaşlı ve Ortaokul Müdürümüz Oktay Kılınç’a nazik davetleri ve misafirperverlikleri için teşekkür ederim.”








Yorumlar
Yorum Yap