Tören, 12 Mayıs Salı günü saat 14.00’te Veysel Karani Mahallesi’nde bulunan Entegre Katı Atık Bertaraf Tesisi’nde gerçekleştirilecek. Program kapsamında birlik bünyesine kazandırılan 5 adet çöp taşıma dorsesi hizmete alınacak, ardından ise ağaç dikme etkinliği düzenlenecek.
Çevre yatırımlarıyla daha temiz ve yaşanabilir bir şehir hedeflediklerini belirten Birlik Başkanı Adnan Öztaş, tüm vatandaşları etkinliğe davet etti.





Yorumlar
Yorum Yap