19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Valimiz Dr. Naci Aktaş ve protokol üyelerimizin katılımlarıyla büyük bir coşku ve gururla kutlandı.
Halk oyunlarından akrobatik gösterilere, karate, jimnastik ve güreş branşlarındaki performanslardan gençlik şarkılarına kadar birbirinden renkli etkinliklerle gençlerimiz; yetenekleri, enerjileri ve performanslarıyla 19 Mayıs ruhunu yeniden yaşattı.
Yoğun katılımın olduğu programda öğrenciler, veliler ve vatandaşlar salon tribünlerini doldurarak bayram coşkusuna ortak oldu.
Sabah saatlerinde başlayan programa il protokolü üyeleri, eğitim camiası, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Bayram heyecanını paylaşmak isteyen aileler de çocuklarını yalnız bırakmazken, spor salonunda yoğunluk oluştu. Vatandaşlar, gösterileri takip etmek için tribünlerde yerlerini aldılar.
Kutlamalar başlarken tribünlerde Türk bayraklarıyla gerçekleştirilen gösteriler ise programa ayrı bir renk kattı. Kırmızı beyaz görüntülerin hakim olduğu salonda oluşan atmosfer, katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı.
















Yorumlar
Yorum Yap