Gözden Kaçırmayın

Yörüklerden Ülkü Ocakları’na iade-i ziyaretYörüklerden Ülkü Ocakları’na iade-i ziyaret

Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, Sosyal Güvenlik Kurumunun (SGK) 20. kuruluş yılı ve Sosyal Güvenlik Haftası dolayısıyla SGK İl Müdürü Süleyman Çelikbaş ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.

Gerçekleştirilen ziyarette SGK İl Müdürü Süleyman Çelikbaş, kurumun çalışmaları ve yürütülen hizmetlere ilişkin Vali Aktaş’a bilgi verdi. Görüşmede Sosyal Güvenlik Kurumunun 20 yıllık süreci ve il genelindeki hizmet faaliyetleri ele alındı.

 “TÜM SGK ÇALIŞANLARININ HAFTASI KUTLU OLSUN”

Vali Dr. Naci Aktaş, kabulde yaptığı değerlendirmede SGK çalışanlarının toplum için önemli bir görev üstlendiğini belirterek, kurum personelinin Sosyal Güvenlik Haftası’nı kutladı. Aktaş, SGK çalışanlarına görevlerinde başarı ve kolaylıklar diledi.