Gözden Kaçırmayın
Bolvadin Devlet Hastanesi’nin Yeni Hizmet Binası YükseliyorAfyonkarahisar Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen toplantıya, İl Sağlık Müdürü Hakkı Öztürk ev sahipliği yaptı. Programa KHGM Sağlık Tesisi Değerlendirme ve Geliştirme Daire Başkanı Uzm. Dr. Erman Eker, TUSKA Başkanı Doç. Dr. Bayram Demir ile bakanlık temsilcileri katıldı.
Toplantıda sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi, kalite standartları ve akreditasyon süreçleri değerlendirildi. Eylem Planı Koordinasyon Ofisi uzmanları tarafından çeşitli sunumlar gerçekleştirilirken, kamu, üniversite ve özel hastane yöneticileriyle karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
Yetkililer, Afyonkarahisar’daki sağlık hizmetlerinin daha da güçlendirilmesi için çalışmaların sürdüğünü belirtti.








Yorumlar
Yorum Yap